Sieluni Silmin – Uuvuttaako? Ota nämä lisäravinteet käyttöön! // Vieraskirjoittaja

Tämä ei ole mainos! Vieraskirjoittaja tai minä emme hyödy klikkauksista mitenkään.   Morjens! Sain Sami-Petteriltä kutsun tulla vieraskynäilemään hänen blogiinsa. Joten tässä sitä ollaan ja kiitos SP kutsusta! Meillä oli puhe, että avaisin hieman mitä lisäravinteita itse käytän tai olen käyttänyt varsinkin silloin, kun itselläni sakkasi konehuone pahemman kerran ylirasitustilan johdosta. Blogistani voit lukea tarkemmin historiaani ja kuinka päädyin vetämään itseni piippuun. Itse en vielä viisi vuotta sitten syönyt yhtään mitään vitamiinilisiä. Ainoita lisäravinteita, joita käytin olivat proteiinilisät sekä kreatiini. Eli kaikki lisäravinteet mitä söin, oli tarkoitus täydentää kovan fyysisen harjoittelun tuloksia, ei terveyttäni. Tällöin minulle ei käynyt mielessänikään, että… View Post

Mistä apua syysväsymykseen?

Väsyttääkö? Syksyn ja kaamoksen saapuessa alkaa usein tuntua siltä, että aamulla on vaikea päästä sängystä ylös ja illalla väsymys saa vallan jo ennen iltauutisia. Sisäisen kellomme alkaa pimeyden myötä jätättämään. Itse olen huomannut, että parin viikon sisällä aamuheräämiset ovat vaikeutuneet entisestään. Nyt oli tartuttava luuriin ja selvitettävä miten väsymyksestä voisi päästä eroon. Listasin parhaimmat löytämäni vinkit myös teidän luettavaksi. Toivottavasti näistä vinkeistä löytyy apuja mahdolliseen kaamosväsymykseen. Olisin myös kiitollinen, jos kertoisitte omia vinkkejä ja kokemuksia syysväsymyksen selättämisessä. 🙂 Vuorokausirytmi ja kirkasvalohoidolla apua kaamosväsymykseen! Vuorokausirytmi | Rutiineista ja vuorokausirytmisetä kiinni pitäminen on ehdoton must. Älä jää aamulla vellomaan sänkyyn vaan nouse reippaasti aamupalalle.… View Post

Vinkkejä makean- ja ruoanhimon voittamiseen

“Älä moralisoi itseäsi vaan hyväksy itsesi. Olet ainutlaatuinen ihminen, ja sinulla on omat heikkoutesi ja vahvuutesi. Onnistut parhaiten olemalla itsesi paras ystävä.” Berit Nordstrand Elämäntapamuutoksessa onnistumiseen vaaditaan motivaatiota. Motivaatiota tarkastellessa sinun täytyy vastata itsellesi muutamaan kysymykseen rehellisesti ja vilpittömästi. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Mitä ajattelet omasta ulkomuodostasi tai vyötäröstäsi? Mitkä ovat kapean vyötärön hyödyt? Onko sinulla painoosi liittyviä huolia? Milloin aiot aloittaa? Milloin aiot saavuttaa tavoitteesi? Mikä on sinun konkreettinen tavoite? Istu hetkeksi alas ja kirjoita itsellesi syyt, miksi haluat tätä niin paljon? Kirjoita ylös myös vastaukset edellisiin kysymyksiin! Hallitse himosi // 5 vinkkiä 01 | Syö vähintään 3-4 tunnin välein.… View Post